Re: lug-bg: predlojete antispam za sendmail

  • Subject: Re: lug-bg: predlojete antispam za sendmail
  • From: Tsvetin Vasilev <ceci@xxxxxx>
  • Date: Thu, 23 Jun 2005 17:59:21 +0300

> /dev/null

gggg ggg wrote:

ne uspiah da hvana humora ! neka ne povdigame temata
za kirilicata pak. za da pro4eta ne4ii mail na
kirilica mi se nalaga da prevkliu4vam po 5 pati
razli4ni enkodingi za vsiako kirilsko pismo. Vapreki
jelanieto za kirilizirane na komunikaciata ni, vse
oshte ima problemi - reshimi sa razbira se no e
iznerviashto,osobeno ako rabotish na niakolko
komputera. pisha na latinica za da ne karam ostanalite
da ra4kat 100 enkodinga dokato shvanat s koi enkoding
sam pisal pismoto za da go pro4etat, a nedai si boje
niakoi da mi e napravil Reply na pismoto i da mi e
napisal otgovor na drug encoding... stoi ta gledai. za
da vidish vaprosa prevkliu4vash na edinia enkoding ,za
da vidish otgovora prevkliu4vash na drugia ... aide
niama nujda.

pak molia ne pravete flame ot taja tema 4e dostata4no
ima v arhiva. no sashto taka molia da ne kritikuvate
pisheshtite na latinica.

georgi

--- xm4o@xxxxxxx wrote:

Öèòàò íà ïèñìî îò gggg ggg <gashti_dolu@xxxxxxxxx>:

è íà òîÿ ëèñò ìó òðÿáâà ôèëòúð çà "âèçàíòèèöà" ;)

zdraveite,

triabwa mi izpitana anti-spam sistema.(da ne
otkrivam
toplata voda nanovo)
tova koeto mi e neobhodimo e neshto koeto da tup4e
bazadanni/hash_file spamerskite adresi/domaini
i/ili
da se updeitva ot niakoia anti-spamerska lista

sistemite sa slackware-ta + sendmail-i
ne sa kraino stari versii :-)

g.

____________________________________________________ Yahoo! Sports Rekindle the Rivalries. Sign up for Fantasy Football http://football.fantasysports.yahoo.com