Re: lug-bg: exec na script prez web

  • Subject: Re: lug-bg: exec na script prez web
  • From: Petar Nedyalkov <bu@xxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 9 Jul 2005 13:04:35 +0300

On Saturday 09 July 2005 03:03, gggg ggg wrote:
> zdraveite,
> imam 2 scripta : edinia diga interfeisi i prenastroiva
> rutingi i t.n., a drugia pravi to4no obratnoto, t.e.
> edinia puska neshtata , a drugia gi spira.
>
> iskam da moje ot web da se puskat scriptovete, bez
> zna4enie dali s PHP,Perl,CGI-niakakuv, SH ili kakvoto
> i da e.
>
> problema mi e 4e ne moga da izvikam scriptowete ot
> web,apache gi stopira.razrovih mu po4ti vsi4koto
> secure i podiviah ve4e. daite malko help za tova
> ,kolkoto i prosto da izglejda.

1. Никакво конкретно info не даваш за проблема си - нито как ги извикваш, нито
логове, нито настройки на apache, нито нищо.

2. Мисля, че ти направиха забележка вече за писането - или пиши на кирилица,
или си направи друг email account, или спри да пишеш. То бива бива
егоцентризъм, ама.... не си центъра на вселената, че да не важат правилата за
теб.

--

Cyberly yours,
Petar Nedyalkov

PGP ID: 7AE45436
PGP Public Key: http://bu.orbitel.bg/pgp/bu.asc
PGP Fingerprint: 7923 8D52 B145 02E8 6F63 8BDA 2D3F 7C0B 7AE4 5436