Re: lug-bg: Рутиране , шейпинг и маркиране.

  • Subject: Re: lug-bg: Рутиране , шейпинг и маркиране.
  • From: Nickola Kolev <nikky@xxxxxxx>
  • Date: Mon, 18 Jul 2005 13:47:59 +0300

Здрасти,

Ето едно решение при голям брой класове с много филтри. Работи прекрасно
и сваля с пъти системното натоварване, причинено от множеството търсения
по филтър за правилен клас:

http://lartc.org/howto/lartc.adv-filter.hashing.html

А що се отнася до големия обем трафик - всичко зависи от това какъв е
той по природа (т.е. има ли например голям брой едновременни сесии, TCP
или UDP са те, има ли много фрагменти, какви филтри използваш, какви
опашкиращи дисциплини, и т.н.). Досега съм се убедил, че колкото и
документация и примери да има из Интернет, най-добри резултати се
извеждат емпирично. :)

Т.е. пробвай.