lug-bg: Re: lug-bg: липстващ хардуер за лаптоп

  • Subject: lug-bg: Re: lug-bg: липстващ хардуер за лаптоп
  • From: Ivan Adams <ivancho.b@xxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 19 Jul 2005 12:57:34 +0300

Мерси Любо. Видеото ще го оправя :) (още не съм но не ме притеснява точно сега ...)

1. Сложих си последния кърнъл - 2.6.12. ТУК е конфигурационния файл.
2. При стартиране ми се зарежда ТОВА.
3. Модулите които зареждам в началото са ТЕЗИ.
4. Тези които са активни след зареждане на ядрото са ТУК.
5. Нещата които се откриват на PCI се виждат от ТОЗИ линк.

Проблеми.
Звукът се "зарежда", което се вижда от: ТУК, ТУК и ТУК. Но звук нямаа. Когато се мутира слушалката (най от ляво) Kmix индикира че няма звук ...
"Контролен център" пък казва на "Аудио система" -> Хардуер че няма никой !
НЕ СЪМ СЛАГАЛ АЛСА за да не се омажат нещата - но ако се наложи веднага ще сложа (ползвам дебиан и не е проблем)
Някой да даде някаква насока ? (Благодаря ви предварително)

Камера
Следния ред в dmesg ме притеснява:
usbaudio: assuming the channel found is the master channel (got a Philips camera?). Should be fine.

Камера наистина имам, но няма марка. Изрових само че е USB Camera ... От "Контролен център" "Периферия" "Цифрова камера" добавих половината камери (които са на USB) но нищо не си пасна. Philips има само на Сериен Порт и имам настройка на порта. Идва ми на ум да пробвам със серийния порт като му дам да гледа в /dev/ttyUSB0

Също не ми се закача Samsung-X600 за IR (ползвам comsams -> sourceforge.org)

Много ви благодаря.
Приятна работа ...