lug-bg: HDD проблем при инсталация на UBUNTU 5.04

  • Subject: lug-bg: HDD проблем при инсталация на UBUNTU 5.04
  • From: <ventzo@xxxxxx>
  • Date: Mon, 25 Jul 2005 16:16:53 +0300

Здравейте,

Казвам се Венци и наскоро си записах Ubuntu 5.04 на едно от PC-та които
имам. След като поработих с Ubuntu 5.04 около 1 месец реших да го
пробвам на по строто PC но се зблъсках със следния проблем.

PC:
К6-2 400MHz
256 SDRAM
3.2 GB HDD Seagate ...cil /63 heads /13 sectors
i740 8MB video card

Проблемът:
1-ви проблем беше при разделянето на диска от 3.2 GB му давам 172.7 MB
Swap и останалото ext3 "/". И в момента, в който му дам да запише
дяловете ми казва че неможе да създаде swap дяла.

Опитах се да го разделя с Slack10.1 и с Debian 3.0 но неразчиташе
разделените дялове дава ги като цял диск без никакви дялове. Пускаики
отново "Slack" или "Debian" "Cfdisk-а" си ги разпознава нормално както
съм ги задал а Ubuntu Partision менаджера които е в инсталацията
неуспява.

В момента съм го оставил да инициализира дяловете и вече 2 часа
извършва тази операция.

Даите съвет. Дали в началото да не го пусна със някакъв параметър за
хард диска.

Мерси предварително.
Тъи като ми е спешничко на които му е по удобно или има оште въпроси
към мен преди да ми отговори ICQ: 24239210

10x