[Lug-bg] [SPAM] Re: След добавяне на нов хард системата забива при натоварване

  • Subject: [Lug-bg] [SPAM] Re: След добавяне на нов хард системата забива при натоварване
  • From: Frant Frant <frant_@xxxxxx>
  • Date: Sun, 10 Dec 2006 19:59:42 +0200 (GMT+02:00)

Здрасти,

Това което искам да ти кажа конкретно да прочиташ цялата тема преди да пишеш. Ако видиш, че някой вече е писал това, което си наумил да напишеш какъв е смисъла? От папагалското повтаряне, този който е задал въпроса няма да научи повече, нали?

Ако беше написал само едно писмо, нямаше дори да си направя труда да ти отговарям. Сега обаче видях, че си писал втори път. Добавка. Какъв е смисъла? Правиш ( а в случая и аз! ) само спам в пощенския списък!!!

И още нещо. Ако неуспяваш да разбереш написаното от първия път - ами прочети го пак. Бавно! Писах ти, че т.нар. морално стари машини продължават да служат на много места по целия свят. Затова няма смисъл да пишеш за Вектрите, вече е написано!!!

P.S. Искам да се извиня на всички от пощенския списък, които ще прочетат този отговор, който не е за тях и определено е Офтопик!