Re: [Lug-bg] Apace & profptd virtual account

  • Subject: Re: [Lug-bg] Apace & profptd virtual account
  • From: Frant Frant <frant_@xxxxxx>
  • Date: Sat, 20 Jan 2007 16:53:49 +0200 (GMT+02:00)

Ето какво пише в документацията на [PURE-FTP]

--with-quotas: enable virtual quotas. With virtual quotas, you can restrict
the maximal number of files an user can store in his account. You can also
of course restrict the total size. See the "quotas" section later in this
document.

Е, добре. Значи все пак имам нелоши възможности.
Мога да задавам максимален брой файлове, които може да има даден потребител.
А също така и колко  MB пространство от твърдия диск да може да използва.

А, да. нали разбирате, че всеки потребител тези стойности се задават самостоятелно, т.е. всеки може да има различна квота. Готино, нали!? ;-)

>както и файловете на отделните виртуални потребители всъщност се
>притежават от един системен потребител.

Ами това всъщност е предимство, а не недостатък :-)

>Поздрави,
>Димитър Г. Катерински
>--
>http://tropot.net/photoblog/ - my life. in pictures.

Ако някой иска да прочете повече, ето откъде четох аз:

http://download.pureftpd.org/pub/pure-ftpd/doc/README