Re: [Lug-bg] Dreamweaver+CVS

  • Subject: Re: [Lug-bg] Dreamweaver+CVS
  • From: Frant Frant <frant_@xxxxxx>
  • Date: Wed, 24 Jan 2007 09:34:32 +0200 (GMT+02:00)

Мисля, че достатъчно ясно съм го написал.
За да ти бъде помогнато освен да си зададеш по приличен начин въпроса е добре да кажеш какво си направил за решаването му.
Ако аз напиша тук че много ми трябва програма която да прави точно определно нещо и не пусна един ред source-code, ти ще ми я напишеш ли? Цялата. С документация. Защо с документация ли!? Ами не ми се обяснява защо - щото да си имам :-) И ако отговора ти е "ДА", колко пъти би ми писал разни програмки?

Истината е, че мързела не трябва да се поощрява. И да се защитава също небива. Защото така се утвърждават търтеи.

Поздрави и УСпешен ден

П.С. Не твърдя, че младежа който зададе въпрос за Дрийм-а е мързелив!!!! Говорех по принцип!!!!