Re: [Lug-bg] Малко странен routing - редирект в локална мрежа

  • Subject: Re: [Lug-bg] Малко странен routing - редирект в локална мрежа
  • From: Vladimir Smolensky <zaphod@xxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 04 Apr 2007 23:35:53 +0300

Danail Petrov wrote:

> Разгледай това:
> http://lartc.org/howto/lartc.rpdb.multiple-links.html
> Гледай на М1 като на едно ISP, а основния доставчик като втори (или
> обратно)

Ха, :) и аз това гледах преди малко. Не се занимавам много с мрежи и
незнаех, че може директно с ипроуте да се прави баланс, забавно :)

Та според този линк като се има предвид, че имаш само един интерфейс,
нещо такова трябва да те оправи:
ip ro add default nexthop via M1IP weight 1 nexthop via M2IP weight1

кажи ако стане ;)

С мойта първоначална идея обаче би се получило по-добре понеже ще може
да се тегли/браузва един сайт на 2на скорост тъй като
ще има баланс пер връзка един вид ;) Т.е ако броузъра отвори 10 връзки
към яхоо да тегли картинки и прочие половината ще отидат през
едната връзка другата през втората...