[Lug-bg] ldap question

  • Subject: [Lug-bg] ldap question
  • From: Danail Petrov <danail.petrov@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 21 Apr 2007 20:09:27 +0300

Здравейте група,
имам следното питане. Може ли да се направи следното нещо с LDAP:
- Да се организира Address Book, в който всички потребители които използват Directory-то , да си имат собствено местенце, където да си синхронизират контактите? Ето как ги виждам аз нещата:

примерно имаме:

dn: dc=domani,dc=com
dn: ou=addressbook,dc=domain,dc=com
dn: cn=user1,ou=addressbook,dc=domain,dc=com
dn: cn=user2,ou=addressbook,dc=domain,dc=com

По тази логика, user1  да има свой собствен:
dn: sn=fist@xxxxxxxxxxxxxxxxx,cn=user1,ou=addressbook,dc=domain,dc=com
dn: sn=second@xxxxxxxxxxxxxxxxx,cn=user1,ou=addressbook,dc=domain,dc=com

Незнам дали се изразих правилно и красноречиво, но идеята е ясна. Всеки потребител да има контрол върху собственият си обект и тези под него в йерархията. (first, second и т.н.). Другото ми питане е, има ли в момента mail client който да подържа такъв тип синхронизация?

Надявам се да сте разбрали въпроса ми :-)

Поздрави,
Данаил Петров

--
Danail Petrov