Re: [Lug-bg] bash & glibc 2.4 problem

  • Subject: Re: [Lug-bg] bash & glibc 2.4 problem
  • From: Peter Pentchev <roam@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 2 May 2007 00:54:52 +0300

On Tue, May 01, 2007 at 07:51:06PM +0300, Danail Petrov wrote:

>  Тцтцтц ... еййй , тоя slackware ... така и не му оправиха пакетната
>  система ...

Хм... абе чудя се колко смисъл е имало точно в такова едно мнение -
като оставим настрана цялата история с пакетната система на Slackware
през годините, все пак трябва да се вземе предвид това, че тук става
дума за обновяване до най-новия Slackware, в който има сериозна
качествена промяна в разпределението на нещата по пакети, и за който
*няма* package manager, който да се справи с обновяването...  Това си се
случва от време на време на всяка операционна система или дистрибуция
или каквото там - при някой скок между версии да има качествени промени,
които налагат задължително ръчни побутвания оттук-оттам.

Поздрави,
Петър

--
Peter Pentchev	roam@xxxxxxxxxxx    roam@xxxxxxxx    roam@xxxxxxxxxxx