Re: [Lug-bg] daemontools-0.76 в ubuntu 7.04

  • Subject: Re: [Lug-bg] daemontools-0.76 в ubuntu 7.04
  • From: Alexander Iliev <sasoiliev@xxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 05 May 2007 21:03:38 +0300

foxy 202 wrote:
> Здравейте ,
>    знае ли някой как се конфигурира daemontools-0.76 в ubuntu 7.04
> В същност аз го инсталирах без проблем но ,,, изненада , липсва
> /etc/inittab
>
> така че в момомента ми е инсталиран но не работи ....
> разбира се създадох си /etc/inittab  със
>   SV:123456:respawn:/command/svscanboot
> но не е се активира след "init q"
>
> странното е че не намирам как точно е заменен ( променен )  /etc/inittab
> в новото ubuntu
>
> единствено подапнах на
>   http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=424078&highlight=inittab
> [...]

Като гледам първия линк, който си дал, подозирам, че трябва да си
създадеш файл /etc/event.d/sv, нещо от рода на:

-------------
# daemontools
#

start on runlevel 1
start on runlevel 2
start on runlevel 3
start on runlevel 4
start on runlevel 5

stop on runlevel 0
stop on runlevel 1
stop on runlevel 6

respawn
exec /command/svscanboot

Естествено, това е предположение, т.к. не съм го пробвал реално.

Александър Илиев