[Lug-bg] NSS/Mozilla/Evolution/smart card

  • Subject: [Lug-bg] NSS/Mozilla/Evolution/smart card
  • From: Tsvetan PETKOV <ccenkin@xxxxxxxx>
  • Date: Wed, 06 Jun 2007 12:12:20 +0300

Здравейте,
това което искам да направя е да настроя клиента Evolution да работи със
smart card Omnikey CardMan 6121 (разбира се тук може да е и друг модел).
Системата е Убунту Edgy обновен до Feisty. Четеца с картата работят
идеално с Thunderbird и Firefox.
Проблемът е че при добавянето на устройството към Evolution ми иска:
Enter password for "NSS User Private Key and Certificate Services"
А никога не ми е искало да въвеждам или ми е трябвало да ползвам подобна
парола, пробвах всички  които се сетих но без резултат.
В документацията на NSS пише, че и трите програмчета(Evolution,
Thunderbird, Firefox) ползва НСС библиотеките, което ме води до мисълта,
че проблема е между PC-то и стола, но така и не открих повече
информация.
Та някой да си е блъскал главата с подобен проблем или да знае повечко
за NSS за да даде съвет или за интегрирането на Evolution със смарт
карти.
Благодаря предварително за всякакви ориентири,
	Цветан