Re: [Lug-bg] LG DVD-RW отказва

  • Subject: Re: [Lug-bg] LG DVD-RW отказва
  • From: Стоян Цалев <stockton@xxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 8 Jun 2007 09:29:43 +0300

Дай точния модел на устройството, версия на фърмуера, версия на кернела,
cdrtools i K3B.  И аз имам периодически подобен проблем. Ще го разследваме. С
малко късмет може и да хванем къде е проблема. Или поне да успеем да го
повторим и да го репортнем на девелоперите, което пак не е малко.

Стоян

На Friday 01 June 2007 10:21 Ivan Petrushev написа: