Re: [Lug-bg] Проблем при прекомпилиране на ядрото

  • Subject: Re: [Lug-bg] Проблем при прекомпилиране на ядрото
  • From: "Vladimir Vitkov" <vvitkov@xxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 9 Jun 2007 09:56:22 +0300

В случая това прилича на проблем с KALSYMS и поне до колкото виждам е
ударило само нетфилтъра.

Решението (или поне опита за решение) е да се пусне допълнителен пас
на KALSYMS. Конкретно това става с опцията CONFIG_KALLSYMS_EXTRA_PASS.
Също така ако това помогне е препоръчително да се пише бъг репорт.

Забележка: не съм гуру на тема кернел, просто така ми дойде че днеска
се зачетох по опциите на моя кернел.

С уважение,
Владимир Витков

http://www.netsecad.com