Re: [Lug-bg] Wi-fi проблем - губи си настройките след 4 сек. (3945ABG)

  • Subject: Re: [Lug-bg] Wi-fi проблем - губи си настройките след 4 сек. (3945ABG)
  • From: "Yulian Stefanov" <stefanov.yulian@xxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 13 Aug 2007 11:23:51 +0200

Точно същия проблем...
Същия Линксис(ver 1.1), същия драйвер, същото дистро. Само лаптопа е Toshiba A100-847.
Не е от дайвера, има си го в дистрото още от първоначалната инсталация.
Мисля че проблема е от wpasupplicant защото при мене като го пусна на WEP всичко заспива.
Обаче при Debian-a(Etch 4.0) ми не е така. Какво ли е различното?

На 12.08.07, Alexander Iliev <sasoiliev@xxxxxxxxx > написа:
Todor Pirov wrote:

> Здравей,
> ако не си си инсталирал драйвера за  3945ABG виж
> http://ipw3945.sourceforge.net/
>
> На http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=140085 също има полезна информация
> по въпроса.
>
> HTH

Предположих, че е инсталиран драйвера:

$ lsmod | grep ipw
ipw3945               118816  1

Не съм слагал нищо допълнително, предполагам си върви по подразбиране
към feisty. Ако бъркам ме поправете моля :).

Alexander Iliev

Yulian Stefanov
+359 (885) 161 535
stefanov.yulian@xxxxxxxxx