Re: [Lug-bg] драйвер за монитор

  • Subject: Re: [Lug-bg] драйвер за монитор
  • From: Атанас Мавров / Atanas Mavrov <bugar@xxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 21 Aug 2007 18:01:47 +0300

На 21.8.2007 17:31 Hristo Simenov Hristov пише:

> Аз съм с аналогов изход за монитора, не DVI. Една стара Riva TNT Ultra :)
> Мониторите дори и цифрови си имат честоти на опресняване. Виждат се и на
> менюто което се показва.

> Това е подсекция на секцията "Screen"
> А тези неща съм ги копирал и за които питам са от секцията "Monitor"

Пропуснах да спомена, че аз съм с 920N, монитора има така или иначе само
аналогов вход. При мен конфигурацията е следната:
Section "Monitor"
        Identifier      "Generic Monitor"
        Option          "DPMS"
        HorizSync       30-81
        VertRefresh     56-75
EndSection

Така или иначе може да смениш данните с тези от книжката на монитора или тези
които пратих в началото (предполагам, че са същите).

Успех