[Lug-bg] матричен принтер,принтиране ,форматиране

  • Subject: [Lug-bg] матричен принтер,принтиране ,форматиране
  • From: "Stilyan Tsenov" <naylits@xxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 23 Aug 2007 13:20:39 +0200

Добър ден.Имам проблеми с подреждането на текст при принтирането му на листа.

Желанието ми: Да печатам подредено,компактно и икономично текст в
draft mode на матричния си принтер

Процеса: Избирам pdf файл,пускам го през pdf2txt.Форматирането се
запазва (уж!обикновено има разлика особено в статиите които са в 2
колони (като вестник)).Принтирам...

Резултата: Ако погледна от далече ,страниците са 1/3 пълни с текст 2/3
са бели (ненапечатани).Ако погледна по-отблизо проблема се повтаря -
половината от редовете са 1/3 празни.

Проблема (както аз го виждам): ЕОL и ЕОP ,краят на ред и знака за нова
страница в текста не съвпадат с физическите размери на реда и
страницата на принтера.Искам да уточня ,че тези значи не са видими в
обикновен текстов редактор като Кate да речем,там текста изглежда като
голяма последователост от изречения и думи + пнктуация.

Въпроса: Има ли някакъв прост софтуер с който да обработя текста преди
печатане,така че да стане "more matrix printer friendly :D" ?Ако няма
прост,съм готов и сложен да приема :) стига да върши работа.