Re: [Lug-bg] OCR software?

  • Subject: Re: [Lug-bg] OCR software?
  • From: Емануил Толев <emanuil_tolev@xxxxxx>
  • Date: Sun, 2 Sep 2007 00:02:49 +0300 (EEST)

Здравей,

Знам, че не е това, което търсиш, но ако няма да ползваш OCR постоянно и просто искаш да експериментираш или да свършиш някаква бърза работа:

+ djpeg converts a JPEG file to BMP, GIF, PGM, PPM, RLE or TGA (Targa) format.

Като гледам идва със всяко дистро, в Гугъл не го намирам като програма, ами като Linux command (каквото се разбира и под cp, mv и компания).

Идеално е за pipelining с други програми, защото по подразбиране чете от стандартния вход :).

"man djpeg"

NAME
       djpeg - decompress a JPEG file to an image file

SYNOPSIS
       djpeg [ options ] [ filename ]

DESCRIPTION
       djpeg  decompresses  the  named  JPEG file, or the standard input if no file is named, and produces an image file on the standard output.  PBM&#8208;PLUS  (PPM/PGM),  BMP,  GIF, Targa, or RLE (Utah Raster Toolkit) output format can be selected. (RLE is supported only if the URT  library  is available.)
[...]

Поздрави,
Емануил Толев
В Китай преследват жестоко невинни хора заради убежденията им в доброто!
Моля Ви, помогнете на http://petition.falun-bg.info/ !