Re: [Lug-bg] [bsd] unkillable user process in FreeBSD 6.2-RELEASE

  • Subject: Re: [Lug-bg] [bsd] unkillable user process in FreeBSD 6.2-RELEASE
  • From: "Dimitar Tomow" <the.real.maniac@xxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 10 Oct 2008 04:51:47 +0300

Виж най-долу първо, че там май е най-ванжоо и успешно , благодаря ти , чао ! /(ви) ":П: ) :_Д :)

Ми щом пишеш по програмта не може ли да му направиш един файл , в който да има статус или ключова дума и да го чете и като го прочете бум , сам се рества
това 1

2. забива на 10-15мин
авт. рест на 7,8 ? примерн о:? знамли , грубо е но действа, нещо акто уачдог :П : ):_Д докато още не е забил

3. сигнал от системата/биос нещо си бла-бла пак го следи и примерон 5 сиг по 1 ,2 сек
и бум рестарт

знам ли варианти много

или най-готино

ти казвша инит
ок, хубаво ми не го пускай като демон или го пусни като демон , но не от инит
или му напрви друг парент
според мен шопов не пита правилно
но пък уж даде някаква и друга насока за мислене :?
защото иа з знам че килл -9 убива всичко :)
странно

пс: най-вероятно нямаш права, май ?
каквот ти изписва , нищо ли
няма ли -v ?

и защо не пуснеш
едно дбг не не процеса а НА КИЛЛА- !!! и виж какво става

и найве=-че къде пише и драска и до къде увисва :) :ПП :) :Д

Around 10/03/08 09:05, Dimitar Vasilev scribbled:

Да има shell script.

--

Georgi Chorbadzhiyski
http://georgi.unixsol.org/