Re: [Lug-bg] DMA: OUT OF SW-IIOMMU SPACE

  • Subject: Re: [Lug-bg] DMA: OUT OF SW-IIOMMU SPACE
  • From: "Dimitar Tomow" <the.real.maniac@xxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 19 Oct 2008 09:48:13 +0300

Ми до колкото ми разбира главата, това май е южният мост на чипсета/ то пак си е чипсета да е
осевн ако не е от много новите дето всичко е интегрирано в един чипсет

пс / от: те след годиин всички ще е в един чипсет на един сокет/цокъл , нищо че няма да е икон. нормално хаха ЛПП : ):Д_ опзволенио та, забивш едно цпу / мцу / видео /чипсет и рам иготово
даже като гледам
може и рам-та да е вгр.

една плочка 5 на 5 см или 10 на 10см и изходите/и/о панели бла-бла глупости
то и сега може да се направи но няма да е рентабилно

та на / по проблема ти

според мен проблема е в иде-то/южният мост -> кой/какъв чипсет си ?

и пробвай с SCSI емулация на хард дисковете и цд-тата ако не са сата , аи да са пак

след това пробвай с флаш за рут или СЦ имаш 100% кард рийдър ако е 1-23-г лаптоп ;) :П : ):_Д
хаха 1-23 хахах , 1-2-3 г лаптоп ;) :П

другият вариант е отваряш го и му слагаш едно SSD с адаптор през IDE/SATa и готово ;) :П : ):_Д :)

хх
 :ПП : ):_Д

успех и кажи какво е станало, ако искаш мога и аз да се заниамвам но съм от софия, обче уча и работя във варна
10лв/час + консумативите :)
ТОВА НЕ Е РЕКЛАМА , А ОПИТ З АПОМОЩ

както се вижда консултацията си е човешка, работата вече предполага някакво заплащане ако е успешан ;) :П : ):_Д :)

пс: може и от биоса да е
ASUS P4P8X катоизлезе 100-120$ дъно за П4 ХТ и бла-бла
беше 3-6-8 месеца без подръжка за линукс и сата и пата, само с флаш можеше да работи на линукс, беше не монго весло, ами нарпво шоу, но тръгна :) и работи на 6 :П :) супер яко още си го ползвам
пс2: аз бях един от първите с това дъно внос от Mother Russia или от Germany не знам къде , не го внесох аз лично , а по фирма
та ... от руски сайт го видях и бла-бла-бла , бла-бла и никъде в гоогъл не пишеше за проблеми с него, но е на :)
та успех колега и си помисли добре и за кабелите и захр. ;)  чоа илека
пс3: найве-че кабелите ;) :П : ):_Д :)