Re: [Lug-bg] OT: Re: DMA: OUT OF SW-IIOMMU SPACE

  • Subject: Re: [Lug-bg] OT: Re: DMA: OUT OF SW-IIOMMU SPACE
  • From: "Yulian Stefanov" <stefanov.yulian@xxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 20 Oct 2008 21:33:14 +0300

Хаха,
Никола, може би ще те разочаровам ако ти кажа, че няма да те разбере защото днешната младеж не чете такива работи.
Въобще не им преподават в училище НИТО Йовков, нито Е. Пелин, или който и друг да се сетиш. По изказа му трябваше да се сетиш, че е на не повече от 14 и го друсат пуберски пъпки. Имам рода на тия години и говорят по същия начин, та и на мен ми е трудно да комуникирам понякога...

Yulian Stefanov
stefanov.yulian@xxxxxxxxx