  • Subject: Re: [Lug-bg] Linux Clusters
  • From: milen nikolov <milen@xxxxxxxx>
  • Date: Thu, 12 Nov 2009 17:24:57 +0200

On Thu, 2009-11-12 at 15:48 +0200, Marian Marinov wrote:
> Здравейте,
> имам два странни въпроса към хората в листата.
>
> Интересува ме, има ли хора тук, които да имат клъстери с поне 10 node-а.
> И дали сте заинтересовани да направим един тест на няколко distributed FS-a:
>
> 	GFarm
> 	GlusterFS
> 	Lustre
>
> Идята е да видим как се отразява физическото разпределение на машините върху
> стабилността на тези файлови системи и какви конфигурации подобряват
> стабилността.
може. в момента обаче мога да тествам върху три физически nod-a. или 4.

--
Milen Nikolov
Chief System Administrator

---
On a given day, a given circumstance, you think you have a limit.
And you then go for this limit and you touch this limit,
and you think, 'Okay, this is the limit.' As soon as you touch this limit,
something happens and you suddenly can go a little bit further.
With your mind power, your determination, your instinct,
and the experience as well, you can fly very high.
      * Ayrton Senna - Interview for Racing is in My Blood, 1991

наши приятели

линукс за българи
http://linux-bg.org

FSA-BG
http://fsa-bg.org

OpenFest
http://openfest.org

FreeBSD BG
http://bg-freebsd.org

KDE-BG
http://kde.fsa-bg.org/

Gnome-BG
http://gnome.cult.bg/

проект OpenFMI
http://openfmi.net

NetField Forum
http://netField.ludost.net/forum/

Linux-Bulgaria.ORG

Mailing list messages are © Copyright their authors.