Re: [Lug-bg] Стани част от играта!

  • Subject: Re: [Lug-bg] Стани част от играта!
  • From: Ivaylo Toshev <ivaylo.toshev@xxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 29 Apr 2010 10:59:02 +0300

Това ми е ясно... просто ми стан смешно, като си представя как всички тук се "Включваме в играта"....

На 29 април 2010 10:29, Yordan Radunchev <jordan.radunchev@xxxxxxxxx> написа:
On Thu, Apr 29, 2010 at 09:25:02AM +0300, Ivaylo Toshev wrote:
> Ha sega de !?

Изпраща се автоматично на всички контакти от адресната книга на майл акаунта му. Самия
той може би дори не подозира за това, защото естествено не е прочел условията за участие
в тая игра, когато се е регистриал там и е дал съгласие да му издърпат контактите и да ги
ползват.

Тъпо.

--
All texts and all ideas expressed by me
in this  message are covered  by CC-BY-NC-SA-3.0.