Re: [Lug-bg] ALSA volume change

  • Subject: Re: [Lug-bg] ALSA volume change
  • From: ceco m <vyrgozunqk@xxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 24 Jul 2010 02:08:24 +0300

Пробвано... пробвах дори с дърто убунту 6.06 LTS, а вмомента съм вече и с дебиан... същата история. Единствено помня, че съм я ползвал преди години под боза и там работеше адекватно... но явно там се правят разни врътки с драйвера...

2010/7/23 Ivaylo Toshev <ivaylo.toshev@xxxxxxxxx>
Vizh. Za da e nai-siguro probvai s niakoia druga live distribucia-
ubunto primerno.

Sent from my mobile device