Re: [Lug-bg] Забиване с черен екран

  • Subject: Re: [Lug-bg] Забиване с черен екран
  • From: Peter Pentchev <roam@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 31 Aug 2010 13:08:05 +0300

On Tue, Aug 31, 2010 at 11:11:17AM +0300, b2 wrote:
> Здравейте група,
> случва се нещо много странно , наскоро пуснахме един линукс рутер с ОС
> Debian GNU/Linux 5.0 Лени , quagga 0.99.10-1lenny2 на която има 2 BGP
> сесии (peering/international) и нищо повече - за момента няма шейпъри ,
> нито пуснат firewall, проблема е , че както работи нормално изведнъж
> забива с черен екран - не отговаря на никакви клавишни комбинации , няма
> пинг - но машината продължава да работи , т.е. не се изключва .
> По логовете няма абсолютно нищо което да ми подсказва за евентуален
> [...]

Хм, забавно.  При мен започна да прави това преди два-три месеца, но
след някое от обновяванията или на X.org, или на ACPI-кода (ядрото),
или знам ли и аз на какво.  Разликата обаче е в това, че аз съм
с Debian testing (бъдещият squeeze), обновяван всеки ден - доста
по-скорошна версия от Lenny + updates.

Та ако някой има идея къде да бърничкам... подозирам или някакви
варианти на screensaver-и при X, или някакви настройки на ACPI, или...
или знам ли и аз какво.  Ако трябва, ще дам конфигурационни файлове
на X и на каквото още трябва.

Поздрави,
Петър

--