Re: [Lug-bg] Предложение за OpenFest 2010 - Keysigning Party

  • Subject: Re: [Lug-bg] Предложение за OpenFest 2010 - Keysigning Party
  • From: Peter Pentchev <roam@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 4 Oct 2010 00:47:37 +0300

On Sun, Oct 03, 2010 at 09:08:42PM +0300, Vladimir Vitkov wrote:

> Защо пък да не е и двата дни към края някъде с опция някъде из фоайето
> през целия ден да се разглеждат хората един с друг (та да се запознаят
> поне де)

Ами ако организаторите дадат стаичка за по половин час и двата дни - още
по-добре :)  А това с опцията с разходка по коридорите няма никакъв проблем,
но ще е хубаво поне веднъж да могат да се съберат и много хора заедно.

Поздрави,
Петър

--
Peter Pentchev	roam@xxxxxxxx    roam@xxxxxxxxxxx    roam@xxxxxxxxxxx