Re: [Lug-bg] video hosting

  • Subject: Re: [Lug-bg] video hosting
  • From: "Svetlin Nakov" <svetlin@xxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 16 Nov 2010 12:35:24 +0200

Здравей Крокодиле,

Май намерих една open-source платформа за видео хостинг, която изглежда доста читава и има безплатна community версия: http://www.kaltura.org/project/community_edition_video_platform.

Ако сложим въпросната Kaltura Community Edition при тебе, може да решим трайно проблема. Има си админски интерфейс, има си плеъри за вграждане във външен сайт, има си категории, коментари, си социална част. Изглежда направено като YouTube и VBOX7 - има си всичко. Пише, че лицензът е "GNU Affero General Public License v3".

Ти имаш ли сблъсък с подобни платформи? Може да се окаже предизвикателство откъм hardware, bandwidth и т.н.

Svetlin Nakov
Chairman
Bulgarian Association of Software Developers
http://www.devbg.org