Re: [Lug-bg] Wireless Router за 100 човека

  • Subject: Re: [Lug-bg] Wireless Router за 100 човека
  • From: "Svetlin Nakov" <svetlin@xxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 19 Dec 2010 23:40:08 +0200

Аз в крайна сметка купих един TP-LINK TL-WR1043ND. Оказа се, че е супер зле и забива още при 11 клиента. При по-малко работи нормално, но при 11 клиента спира Интернета, без да разкача WiFi конекциите.  Пробвах го и без криптиране, но не помага.

Май ще трябва да се минава на решение с кабели, обаче 100 кабела ще е направо паяжина по пода, да не говорим кой ще ги кримпва и колко кабел трябва да купим... Имате ли други идеи?

Svetlin Nakov
Managing Partner
Consulting and Information Technology Agency
http://www.citagency.eu