Re: [Lug-bg] Wireless Router за 100 човека

  • Subject: Re: [Lug-bg] Wireless Router за 100 човека
  • From: Marian Marinov <mm@xxxxxxxx>
  • Date: Mon, 20 Dec 2010 13:08:22 +0200

Колеги, на Hacking at Random 2009 екипа за мрежата използваше следните
устройства:
  Cisco 1311
  Cisco 1242

Тези устройства са определено по-скъпи но и си заслужават за това което
предлагат.

Немога да гарантирам, че едно такова устройство ще изкара 100 човека, но 2
вързани в MESH мисля, че биха се справили перфектно.

Мариян

Best regards,
Marian Marinov