Re: [Lug-bg] Wireless Router за 100 човека

  • Subject: Re: [Lug-bg] Wireless Router за 100 човека
  • From: "Svetlin Nakov" <svetlin@xxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 20 Dec 2010 17:50:51 +0200

Един колега също сподели, че Linksys традиционно се държат по-добре при
голям брой клиенти. Обаче кой точно е в момента най-якият им модел? Аз
гледах, че ползват 200 Mhz процесор с 8 MB RAM, а TP-LINK има значително
пояк хардуер, но явно софтуерно бъркат нещо. Какъв модел Linksys може да
препоръчаш?

Svetlin Nakov
Managing Partner
Consulting and Information Technology Agency
http://www.citagency.eu