Re: [Lug-bg] Wireless Router за 100 човека

  • Subject: Re: [Lug-bg] Wireless Router за 100 човека
  • From: "Denislav Ganchev, MSc" <denikide@xxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 21 Dec 2010 09:42:42 +0200

 При нас покриваме с 4 броя Linksys WRTG54GL площ от 800кв. м.

Рутерите работят с едно и също ssid на различни канали, става почти като роуминг. Флашнати са с последният dd-wrt.

Средният брой на хората на рутер е от около 20 човека, защитата е WPA с TKIP. Има интересни писания във форумите на dd-wrt за различните модели рутери и допълнителните конфигурации които се правят. Няма да влизам в подробности защото за всеки модел препоръките са различни, говорим за разположение на устройството спрямо площта която обслужва, насоченост на антените, beacon и т.н.

Според мен темата е доста обширна и изисква задълбочени познания или доста четене. Мисля, че доста понапълнихме форума с неща различни от това за което е предназначен!

Обърни се към специалист и си плати, така е най-чисто.

Поздрави,
Денислав