Re: [Lug-bg] (no subject)

  • Subject: Re: [Lug-bg] (no subject)
  • From: ceco m <vyrgozunqk@xxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 5 Jul 2011 14:24:33 +0300

Ами колеги мерси, сега се сетих, че гмайла ми изпищя преди известно ереме, че имам неоторизиран достъп - 2 броя : 1. От китай и едно от аранските емирства... След това смених паролата със "здрава" и не съм имал други посегателства, извинявам се за нередностите... Кой знае къде са ми логнали пасса...