Re: [Lug-bg] Някой да знае какво е това.

  • Subject: Re: [Lug-bg] Някой да знае какво е това.
  • From: Taz_devil <kam3nbg@xxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 24 Aug 2011 03:33:51 +0300

Здрасти,

Да, освен ако не дадеш чекче да ти запомни PC-то за 30 дена.

Камен

На 24 август 2011 01:01, none <milsems@xxxxxxxxx> написа:
здравей, с тази опция всеки път ли когато се налага да влизам ще ми праща смс с код?

Поздрави Милен Карастоянов

"Благоразумието трябва да е нещо средно между своеволието и безчуствието" - Аристотел