Re: [Lug-bg] Linux install ден 2013-04-06

  • Subject: Re: [Lug-bg] Linux install ден 2013-04-06
  • From: neycho mihov <neycho.mihov@xxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 04 Apr 2013 18:51:36 +0300

TP-Link 721n - ползвам си го като upgrade на Intel 3945-та в лаптопа ми. Работи сравнително стабилно с Убунту (Минт) - понякога не забива в продължение на 10-12 часа дори и при преточването на 10-15 GB.

Не знам колко им е бърза мрежата, обаче - не сме обсъждали добре ли е защитена или не. Предполагам  няма да има никакъв проблем да се пусне един кабел директно от рутера им.
Нямам обикновено възможност да провеждам дълги разговори, защото обикновено я сварвам в разни срещи директорката на центъра.

На 4.04.2013 18:31, Maria Nikolova написа: