Re: [Lug-bg] Въпрос към вас

  • Subject: Re: [Lug-bg] Въпрос към вас
  • From: васил костадинов <vaskostadinov@xxxxxx>
  • Date: Fri, 3 May 2013 19:25:42 +0300 (EEST)

Да разбирам те за какво говориш  Не знам кой си от всички които ми писаха ,но така както казваш да го скицирам опиша и патентовам не  става защото искат и техническо решение, а аз не мога да го опиша как ще стане това технически   грамотно и разбираемо( софтуерно - хардуерно ) за пред   патентното ведомство .Няма как има риск. Ако можеш ми кажи фирми които могат да свършат работа не големи а малки за този случай като моя мисля, че ще свършат работа само те .