Re: [Lug-bg] наследяване на сървъри

  • Subject: Re: [Lug-bg] наследяване на сървъри
  • From: lorddoskias <lorddoskias@xxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 21 Jun 2013 12:33:18 +0300

<offtopic>

Бизнеса по принцип НЕ трябва да понася downtime.

</offtopic>

On 6/21/2013 1:05 AM, Васил wrote:
Пожелавам ти успех колега :)
За 400 дена няма ли да крашне това нещо. Я го изключи и му махни кабела от мрежата и го прегледай обстойно.
Бизнеса може да понесе няколко часа dowtime.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++
Поздрави!
Васил Петров
Може би не отговарям, защото: http://6lyokavitza.org/mail
+++++++++++++++++++++++++++++++++++

На 20 юни 2013, 22:25, Yordan Radunchev <yordan@xxxxxxxxxxxxx> написа:

On Thu, Jun 20, 2013 at 09:22:28PM +0300, Yasen Pramatarov wrote:
>   Другите ти дадоха много ценни идеи вече. Моята е далеч по-проста – аз
> бих подходил първо с контакт с човека или хората, дето са отговорни за
> тая машина и нещата, които се въртят на нея.
>
>   Та най-лесно и ценно е преди да пишеш и бришеш по машината, да опиташ
> да издириш инфото от тези. Почти никога не дава конкретни, бързи и лесни
> отговори, но според мен е най-важният начин да доближаване до такава
> машина. ;)

Точно такъв ми я повери - каквото знаеше, вече го знам :) но то е нищо.

Картинката вече се изясни. Ползва се като dead drop за размяна на файлове м/у клиенти отвън и
хората отвътре, които работят за тях. Но е толкова нагласено решение, че е трудно да се каже
защо работи :) Примерно crontab на root има следния запис:

*/5 * * * * /opt/script.sh
*/15 * * * * /opt/script1.sh

От всички, които са я поддържали, никой не си е направил дори собствен акаунт, всички си
работят с root... Като за учебник...