Re: [Lug-bg] наследяване на сървъри

  • Subject: Re: [Lug-bg] наследяване на сървъри
  • From: summerborn <summerborn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 22 Jun 2013 11:14:23 +0200

Ми...стандартна картинка
В такива случаи, освен ровенето по сървъра пращам мас мейл че еди кой си сървър ще бъде долу за седмица, примерно след две седмици...
да видиш как наизкачат тия дето го ползват...разбира се аз нямам намерение да го изключвам въобще и ги шантажирам да ми дадат инфо за какво го ползват...на края доста "трудно" се съгласявам да не го спирам...
и ако крашне казвам "Аз ви казах че трябваше да го изключим контролирано"

Sent from Samsung Mobile