Re: [Lug-bg] Annual LUG meeting

  • Subject: Re: [Lug-bg] Annual LUG meeting
  • From: Валентин Петков <skyval@xxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 27 Nov 2014 09:48:47 +0200

Аз също съм ЗА. От Стара Загора съм и с драго сърце мога да помагам с каквото мога. Дори преди време съм си мислил да поемам такава инициатива, но ме спря университета и времето покрай него. Сега съм свободен и не ми представлява трудност. Дори ако се реши, може да се подготвя с някоя лекция! С драго сърце ще следя темата.

И все пак трябва да се подготвят лекциите/лекторите, защото на едни от последните сбирки бяхме мисля по 7-8 човека, та предполагам и за това нещата се разтуряха. То не само заради това ами и заради залата, която се измести в Тракийския, който от своя страна си е далечко особено за колеги от други градове. Добре е да се помисли и за настаняванията, да се говори с някой хотел за корекции в цените, ако все пак има желаещи. Само с бира наистина няма да се постигне нещо, кой знае колко и ще се върнем в изходна позоция. Може при желание да се съберем и обсъдим идеята, а не през сайта. Предполагам, а и виждам доста хора от града, които може да се включат и да се случат нещата.

Поздрави
Валентин Петков
LZ1DOT

На 24 ноември 2014 г., 16:41, Marian Marinov <mm@xxxxxxxx> написа:
Здравейте,
преди вече повече 6 години се прекати една хубава практика, да се събираме веднъж годишно в Стара Загора.

Имам възможността и желанието, догодина април или май месец да организирам LUG-BG Meeting отново в Стара Загора.

Въпросът ми е, имате ли желание да се организира подобно събитие там?

Поздрави,
Мариян