Re: [Lug-bg] Безжичен маршрутизатор за домашна мрежа

  • Subject: Re: [Lug-bg] Безжичен маршрутизатор за домашна мрежа
  • From: "Neter" <neter@xxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 16 Mar 2015 10:56:48 +0200

В текущите условия на пазарната икономика планираното остаряване (planned obsolescence) е с по-дълъг срок от възприеманото остаряване (perceived obsolescence). Т.е., твърде вероятно е да види рутера си като морално остарял, преди да се е счупил. Да купуваш техника, която покрива точно текущите ти задачи, без оглед на задаващите се следващи тенденции, обикновено излиза или по-скъпо, или ти връзва ръцете за нови задачи. Да, непрактично е да се взема нещо, което е твърде напред от текущите задачи, защото ще се счупи, преди да се оползотвори, но е полезно да се покрият 1-2 стъпки напред. Аз не съм съгласен с алгоритмите на пазарната икономика, но такова е положението в момента :)

В пн, 16 мар 2015 09:32:34 +0200 (EET) Beezdi Beezdi <secvritas1@xxxxxxxxx> написа: