Re: [Lug-bg] LUG-BG meeting this weekend

  • Subject: Re: [Lug-bg] LUG-BG meeting this weekend
  • From: Nikolay Zaynelov <mravunko@xxxxxxx>
  • Date: Fri, 1 May 2015 01:57:02 +0300

Благодаря за записа.
Искам да се извиня, ако лекцията е била на по-ниско ниво от очакваното и че съм просрочил времето от 45 мин (ясно се вижда, че моя запис е доста по-голям от другите :) )
Радвам се, че имахте толкова въпроси.
Бъдете снизходителни, за пръв път ми беше.

Поздрави!

https://va.ludost.net/files/lug-bg/2015/

Това са записите, без лекцията на Дамян Димитров за linux
дистрибуциите, в която има проблеми (в общи линии по моя вина) и ще я
кача в идващите ден-два. Понеже нямам точни заглавия за някои от
лекциите (които не са описани на http://hydra.azilian.net/lug-bg/ ),
може ли да погледнете и да кажете кое съм объркал? Мисля, че най-вече
на Радослав лекцията не знам за какво е (и се надявам, че съм познал,
че е той :) ).