[Lug-bg] новият LUG

  • Subject: [Lug-bg] новият LUG
  • From: Spas Pavlov <spas@xxxxxxxx>
  • Date: Wed, 17 Jun 2015 15:08:41 +0300

Здравейте,

Преди година-две си задавах въпроса дали е нужно linux-bulgaria.org да
продължи да съществува. Семинари не бяхме правили от 2008 г. ... писма почти
не се пишеха до групата. Машината беше доста стара ( Pentium III 466 MHz / 512
RAM )  и се движеше на самоход отдавна.

След провеждането обаче на семинара тази година се амбицирах да съживя
домейна. Върнах си достъп до машината и с изненада установих, че има записани
повече от 350 човека. Даже продължават да се записват нови членове!

Поисках регистрацията от предишния собственик и тя ми беше дадена.

При един разговор по време на семинара, Мариян Маринов ми предложи да задвижим
нещата заедно. Мариян осигури нова машина и  co-location.
Като резултат имаме чисто нова машина, с много добра интернат свързаност, за
което съм благодарен на Мариян и неговите колеги.

За момента съм прехвърлил нещата от стария сървър без да променям почти нищо.
Разбира се имам още работа, но за момента вече основните неща работят.

Ако забележите някакви нередности, моля сигнализирайте ми.

В следващите 24 часа може да има смущения, докато се рефрешнат DNS-ите.

Да ни е честит новия LUG!!!

Спас Павлов