[Lug-bg] Под-домейн, зад рутер

  • Subject: [Lug-bg] Под-домейн, зад рутер
  • From: "Veselin Sinanov" <vsinanov@xxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 11 Nov 2016 18:09:56 +0200

Здравейте,

Имам следния казус. Разполагам с един статичен IP адрес от ISP-то. Имам регистриран домейн нейм (root-domain.com – например). Имам рутер, който е конфигуриран със статичния IP адрес. На DNS сервер-а мога лесно да регистрирам root-domain.com <=> static IP.

Какво трябва да направя, за да мога да:

1.       Регистрирам под-домейн (sub1.root-domain.com), който да е мапнат към хост машина зад рутера.

2.       Външния свят трябва да може да достъпва компютъра, через sub1.root-domain.com само.

3.       Няма друго статично IP, което да се ползва за хост машината.

Дали трябва да си вдигна собствен DNS сервер зад рутера, който вече да отговаря за конкретните съб-домейни и да насочва към private IP адреса на хост машината? Или може би через някакъв прокси сървър.

Моля, помогнете с някакви съвети и конфигурации (т.е. какво трябва да се инсталира и конфигурира).

Нямам и идея, как би могло да се реши такъв казус.

Веско.