Re: [Lug-bg] LUG-BG meetup 2017

  • Subject: Re: [Lug-bg] LUG-BG meetup 2017
  • From: Юлий Димитров - contact@xxxxxxxxxxxxxxxxx <contact@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 14 Feb 2017 22:53:27 +0200

Да, срещата беше много приятна. Поздравления и за организацията

Надявам се другия път да има стрийм, че имаше някакви хора, които мрънкаха
Гласовете от оживелите записи на лекциите са много добре (както винаги) :P

Поздрави,
Юлимото

На 14 февруари 2017 г., 14:59, Marian Marinov <mm@xxxxxxxx> написа:
Здравейте група,

на мен много ми хареса как се получи LUG-BG срещата в Пловдив и много благодаря на всички, които успяха да присъстват.

Update-нах страницата с лекциите и презентациите:

  http://linux-bulgaria.org/seminar2017/

За съжаление, явно след лекцията на леон са ми изгорели два USB порт-a, единият от които използвахме за външният микрофон и съответно след първите две лекции нямаме никакво audio :(

Тъй като имаше доста хора, които искаха да си вземат допълнителна тениска или не са се записали за тениска, както обещах, ето една форма в която можете да се записвате следващите 20тина дни:
  https://docs.google.com/a/siteground.com/forms/d/e/1FAIpQLScDQlBwYyRlKUKfcVQMGyp1XqUK7XcKtvx_a9lUUmD_JVT-0g/viewform

На 03.Март ще взема резултатите от формата и ще пусна нова поръчка за тениски. Тениските са по 10лв и за плащането ще се разбера с всеки един от вас по отделно.

Мариян