[Lug-bg] Лесен софтуер за проверка на стабилността на мрежови връзки

  • Subject: [Lug-bg] Лесен софтуер за проверка на стабилността на мрежови връзки
  • From: Alexander Shopov <lists@xxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 10 Nov 2017 12:40:40 +0000

Здравейте,

Имам проблеми с доставчика си на Интернет и искам да замеря стабилността на връзката от моите устройства през неговата мрежа до останалия свят.

Възможно е да се пусне ping към 10-ина сайта, но ми трябва нещо, което може да работи без надзор, ако може да генерира отчети и/или графики, да проверява с каквото може за загубата или повредата на пакетите.

Най-ми е необходимо да проверя дали се губят пакети от сесия, след това дали може постоянно да се пращат и получават пакети и най-подир - скорост.

Вероятно има нещо подобно и по за потребители.

Поздрави:
ал_шопов