Re: [Lug-bg] SailfishOS на Български

  • Subject: Re: [Lug-bg] SailfishOS на Български
  • From: Alexander Shopov <lists@xxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 13 May 2016 14:58:33 +0000

Моля, абонирай се за dict@xxxxxxxxxx, (http://fsa-bg.org/project/gtp#Пощенскисписък ) и обяви проекта и там. Това е пощенският списък на преводачите на свободен софтуер и софтуер са отворен код, може някой да откликне.
Поздрави:
ал_шопов

На пт, 13.05.2016 г., 16:26 Neter <neter@xxxxxxxxx> написа:
Тъкмо четях новината :) За съжаление българският не влиза в първата фаза от пуснатите за превод езици, но има надежда за втората фаза. Междувременно, аз съм стигнал до 54% превод в неофициалния transifex тук https://www.transifex.com/kenya888/unofficial-jolla-translations и даже си го ползвам на моята jolla. Трябваше вече да са 100%, ама пустото му време, дето все не стига за всичко... :) Ако някой има желание да помогне, ще го включа, пък предполагам, че после тези стрингове лесно ще се прехвърлят към официалното място и така преводът да има летящ старт.

В пт, 13 май 2016 15:47:17 +0300 (EEST) Leon Anavi <leon@xxxxxxxxx> написа: