Re: [Lug-bg] OpenWrt auto migration

  • Subject: Re: [Lug-bg] OpenWrt auto migration
  • From: Marian Marinov <mm@xxxxxx>
  • Date: Tue, 23 Aug 2016 15:13:09 +0300

On 08/23/2016 10:25 AM, Spas Pavlov wrote:

> [...]
> подава deassoc.
>
> И идва втория въпрос: как да го накараме да се закачи на правилното място?
> Вариант 1. АП-то към което е вече закачен си намаля мощността. Пешо може би ще
> реши да се закачи другаде.
> Вариант 2. АП-то към което е закачен Пешо си сменя примерно SSID и така го
> принуждаваме да се закачи другаде.
> Тогава вече "новото" АП подава информация на другите и почва да следи Пешо с
> колко добър сигнал е. "Старото" АП се връща към началното си състояние.
>
> И накрая пристига Иван и прецаква цялата схема ;-))).

Спасе, 802.11 дефинира deassociation пакети и много лесно едно AP може да каже на клиент, че трябва да се disconnect-не.

Всяко едно AP(ок, по-хубавите) може във всеки един момента да каже, какви клиенти вижда наоколо и с какво ниво на сигнала ги чува.

Аз в момента събирам точно тази информация от всичките си OpenWRT-а и обмислям какъв точно да бъде принципа за deassociation :)

--
Marian Marinov
Founder & CEO of 1H Ltd.