Re: [Lug-bg] olinuxino

  • Subject: Re: [Lug-bg] olinuxino
  • From: Radoslav Kolev <radoslav@xxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 13 Nov 2016 15:15:47 +0200

В такъв случай мога да ти препоръчам модела Olinuxino A20 Lime 2 с еММС карта. Аз ползвам А13 и поддръжка за почти всичко (без граф. ускорение) има в mainline ядрото. Мисля, че и за A20 е така. Има малко врътки при бутването от еММС, но ако се запънеш мога да помогна.

Инале другия

А за модел дайте съвет. Да се има в предвид че четенето през лан ще е постоянен процес.

На 13.11.2016 09:46 "Radoslav Kolev" <radoslav@xxxxxxxxxx> написа:

Кой модел по-точно и за какво ще го ползваш? Ще ти трябва ли графично ускорение?