Re: [Lug-bg] olinuxino

  • Subject: Re: [Lug-bg] olinuxino
  • From: Radoslav Kolev <radoslav@xxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 13 Nov 2016 15:19:58 +0200

Пфу, натиснах send без да искам.

Иначе другия ти вариант е платка със суров SLC NAND Flash и UbiFS върху него, което също е много надеждно решение. Нямам спомен обаче довършиха ли пълната поддръжка на NAND флаш контролера в mainline ядрото.

Все пак, след като ще имаш база данни, която ще пише често вероятно е добре да осигуриш резервирано захранване. Олинуксино-тата поддръжат директно към тях да се включи литиево-йонна батерия, имат си и зареждачка. Иначе при внезапно спиране на тока има вероятност да ти се омаже базата/файловата система.

В такъв случай мога да ти препоръчам модела Olinuxino A20 Lime 2 с еММС карта. Аз ползвам А13 и поддръжка за почти всичко (без граф. ускорение) има в mainline ядрото. Мисля, че и за A20 е така. Има малко врътки при бутването от еММС, но ако се запънеш мога да помогна.

Инале другия

А за модел дайте съвет. Да се има в предвид че четенето през лан ще е постоянен процес.

На 13.11.2016 09:46 "Radoslav Kolev" <radoslav@xxxxxxxxxx> написа:

Кой модел по-точно и за какво ще го ползваш? Ще ти трябва ли графично ускорение?