[Lug-bg] LUG-BG среща в Пловдив на 11 февруари 2017

  • Subject: [Lug-bg] LUG-BG среща в Пловдив на 11 февруари 2017
  • From: Leon Anavi <leon@xxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 10 Feb 2017 17:23:31 +0200

Здравейте,

Любезно Ви напомням, че утре, 11 февруари 2017, в Пловдив ще се състои годишната среща на Linux User Group България.

Заповядайте за откриването от 10:45 в новия офис на любезните ни домакини от SiteGround, който се намира на бул. Свобода, точно зад Mall Plovdiv и срещу Братската могила. Сградата е чисто нова, така че не учудвайте, че я няма на Google maps :) Има мексикански ресторант в същата сграда. Ако идвате от друг град и се наложи да питате някой на улицата за посока кажете, че търсите Mall Plovdiv :) Може да ми звъннете и на тел 0885277901, въпреки че силата не ми е в даването на обяснения за посоки :) Ето линк от Google Maps: https://goo.gl/maps/R7fjngazEz22

От мейлинг листата бяха предложени следните презентации:

Откриване - Мариян Маринов (hackman)
PostgreSQL 10 - Костадин Славков
Spread some butter on your disk using BTRFS - Рангел Иванов
Отворен код и Linux дистрибуции за автомобилната индустрия - Леон Анави

Поздрави,
Леон

--
http://anavi.org/